Мурло хочу быть с тобой

Написала, значить, Гансу* (одному із засновників компанії), що наш сайт – лайно. Я в принципі на роботі звикла рубати правду-матку, бо для мене робочі моменти абсолютно вільні від емоцій. Я ніколи не ображаюсь, коли хтось критикує мою роботу, а навпаки з радістю приймаю конструктивні зауваження. Більше того, якщо я бачу, що людина мнеться і підбирає нєлєпі слова, боячись мене образити відвертістю, то я йду на провокацію і від балди просто говорю щось різке і категоричне цій людині. У відповідь я нарешті отримую неприкриті вихованістю думки на рефлексі “сам дурак”.

Так от, звикши до таких розкладів, я написала Гансу, що our website now is in a pathetic condition. І після цього одразу запропонувала рішення проблеми, як я його бачу, і сказала, що я сама все порішаю, тільки дозвольте мені зааутсорсити толкового дизайнера. Ну і чекаю, що от ми сядем с Гансом, він буде в кайфі від того, що хтось таки готовий взяти на себе відповідальність з рефакторингу сайту, бо це ж так напряжно. Але Ганс не відповідає 4 дні, а потім внєзапно в ніч з суботи на неділю я отримую відповідь. З листа на півтора листка А4 я розумю, що Ганс – 50-річний дядя з PhD in Artificial Intelligence, 10-річним стажем на керівних посадах в ЄС і купою всяких регалій -просто взяв і образився.

Я була в шоці. Півтори години робочого часу я складала лист-відповідь, в якому виписувала кренделя і реверанси в стилі “Please accept my apology for being too harsh…”, “by no means I implied to underestimate the effort…”, “I am impressed by the work you’ve done” і т.п.

Але Ганс назначив термінову зустріч і діватися було нікуди. Іду я на ту зустріч, і думаю, що “ну Віка, не дивлячись на те, що сайт-лайно, люди ж вкладали час і сили, працювали, ти могла би і палєхчє”. І сушу мозок, як же я маю коректно сказати Гансу, що “при всій моїй повазі до вашої роботи, сайт таки лайно”. Але виявилось, що Ганса розчарувало інше.

“Victoria, you told that our website is pathetic”, сказав він із сумом в голосі.

“Oh yes”, знову ляпаю я.

“In such case I assume you’re NOT IN LOVE with it”

Моя права брова нєвольно пісдкочила. “Всмислє”, кажу я.

“If you call the website “pathetic” it means you are not in love with it. This made me really sad. Are you still motivated?”

“Hans, if I were not IN LOVE with what I do, I would’ve never written you a long letter on the website improvements. Actually, if I didn’t like what I do, you wouldn’t see me sitting here at all. That’s just my way of loving things”.

Після подальших пояснень і clarifications Ганс таки втішився і заспокоївся, подякував за відвертість і пішов на наступну зустріч. А мене накрило. Люблять же не за щось, подумала я, а всупереч чомусь. От я обожнюю те, чим я займаюсь. Але ж блін, ну король-то голий, і сайт-то лайно. І те, що сайт-лайно, не заважає мені його любити. Мені взагалі здається, що сила любові вимірюється тим, на скільки ти любиш всі лайнові сторони об’єкта обожания, а не всі хороші сторони. Бо хороші сторони любити легко, а ти от спробуй полюбити погані.

Я от останнім часом полюбила промзони Києва. От люблю, хоч вбий.

Эстетика елесей

Ось яскравий доказ на користь моєї позиції

Мурло хочу быть с тобой

І у Лав Із не відстають

Любовь это когда не замечаешь

І коли любиш країну, то хочеш, щоб їй було добре. Для того, щоб їй було добре, ти хочеш в ній щось змінити. І ти признаєш, що справи лайнові. І починаєш рушити, щоб щось створити. Ібо every act of creation is first an act of destruction, за Пікассо. І збоку може здатися, що ти рушиш, бо не любиш, а все навпаки виявляється.

Або от любиш ти людину, і хочеш, щоб їй було добре. І ти бачиш, що ця людина, наприклад, палить. І якщо ти починаєш допомагати йому/їй кинути палити, то це не через те, що ти його/її за це не любиш. Ти не станеш його/її менше любити, хай би він зелений чай через диджериду курив. Це тільки через те, що ти розумієш, що цій людині нікотин шкодить, а ти просто хочеш захистити її від усього поганого.

Or am I not right?

*Імена, звичайно, міняю, бо не ровен час.

Standard

2 thoughts on “Мурло хочу быть с тобой

  1. Chech says:

    Пиши! Ти маеш хист! Дайош всiх Гансiв на мило! Хай спочатку поговорять Тет-а-тет, а потiм вже окисляють свое личко.

Leave a Reply

